דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על לימודי משפחה 

מאת    [ 28/07/2011 ]

מילים במאמר: 309   [ נצפה 2302 פעמים ]

האם אתם בעל תואר ראשון ומתלבטים לאן להמשיך הלאה?  אם יש לכם תואר ראשון באחד מן הנושאים הבאים: פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, מדעי החברה, משפטים, כלכלה או תקשורת, ואתם מעוניינים להמשיך במסלול לימודים ייחודי, מעניין ומאתגר, הרי שאתם עשויים להתעניין באחד התחומים החמים ביותר בשוק כיום: לימודי משפחה.

 

מהי הכוונה כאשר אנו מדברים על לימודי משפחה? כידוע לכל, אופייה של המשפחה המודרנית איננו כפי שהיה בעבר. לאור קידוש האינדיבידואל על פני הכלל, העלייה במשפחות החד-הוריות, ערעור התפקידים המסורתיים של כל אחד מבני המשפחה ויצירתם של זני משפחות אלטרנטיביים, לדוגמא, משפחות חד-מיניות, יש כיום צורך הולך וגובר להתמודד עם מצבים וסוגיות שלא היו מוכרים לנו פעם. כדי לתת מענה לאתגרים אלו, התפתח התחום של לימודי משפחה.

 

לימודי משפחה מאפשרים זווית התבוננות מרתקת על תחום שלא רבים מודעים אליו ונחשפים אליו, וזאת על אף החיוניות שלו במרוץ העכברים המודרני שמדלדל בעקביות את המשאבים שאנו מקדישים להקמת משפחה, ניהול משפחה וכמובן גם הנאה מהמסגרת המשפחתית. הדרישה למומחים בתחום המשפחה במסגרות מקצועיות וטיפוליות מגוונות גוברת, וכאן אתם נכנסים לתמונה. לימודי משפחה מיועדים גם למי ששואף להיות מומחה בתחום וגם למעוניינים להעשיר את הידע שלהם בנושא ומגיעים מתחומים אחרים או משיקים.

 

במסגרת תואר בנושא לימודי משפחה, תרכשו כלים תיאורטיים ופרקטיים רבים שיסייעו לכם להפוך למומחים בתחום המשפחה ולטפל במשפחות. תוכניות אקדמיות של לימודי משפחה בדרך כלל כוללות גם התנסות מעשית בתחום, בה מתנסים בטיפול ורוכשים ידע מבעלי מקצוע. מגוון המוסדות המציעים תואר בתחום לימודי משפחה מעניקים תוכנית לימודים עשירה ומעניינית הכוללת לדוגמא קורסים בפסיכותרפיה, חלוקת משאבים, תכנון המשפחה, בריאות המשפחה, טיפול זוגי, התמודדות עם טראומה ועוד.

 

אם אתם רוצים להשתלב בשוק העבודה בתחום חדשני ורב תחומי, שיספק לכם אפשרויות בלתי מוגבלות ללמוד ולהתפתח, וכן יפתח בפניכם מסגרות רבות לתעסוקה ? לימודי משפחה זה התחום עבורכם. מקצוע כזה לא רק שיעשיר את עולמכם וייתן לכם סיפוק רב אלא יאפשר לכם גם לסייע לאנשים רבים. אז למה אתם מחכים?

 

המסלול האקדמי המכללה למנהל


לימודי משפחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב